IMAP/POP3

Branislav Vartik vartik na inet.istrobanka.sk
Pátek Prosinec 11 11:25:26 CET 1998

Petr Novotny wrote:

> Hmmm - upgradujte pop3/imap server; ten, ktery jsem pouzival ja (nez
> jsem od mailboxu presel na maildir), tu zpravu poznal a nevyzvedaval.

Ja mam dojem, ze korektny "unixovy" stav prazdneho mailboxu je nulova
dlzka suboru /var/spool/mail/id_uzivatela (alebo neexistujuci subor).
Netscape pristupujuci cez POP3 resp. IMAP ten umelo vytvoreny mail
ignoruje, takze tam ma to netrapi. Akurat pri ELMe mi to trochu vadi. V
kazdom pripade ma zaujima ci sa to neda jednoducho nejakym switchom
vypnut. man imapd mi vobec nepomohol :-(
--
Branislav Vartik
oddelenie komunikacii