Realloc

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Prosinec 13 10:57:31 CET 1998

On Sun, 13 Dec 1998 08:37:26 +0100, Petr Mojzisek wrote:

: Naalokuju pamet malloc-em a provedu to treba vickrat po sobe. Pak se
: rozhodnu jeden blok zvetsit a dam realloc. Nemuze se mi stat, ze mi
: realloc odmitne zvetsit blok, protoze uz nema k dispozici adresy za
: puvodnim blokem (kdyz je predtim dal nekomu jinemu?)

Nie ze by to patrilo do tejto konferencie, ale realloc moze
pridelit blok inde, povodny tam presunut a stary uvolnit.

Ak mate pointre ukazujuce dovnutra bloku, po uspesnom
reallocu ich musite povazovat za neplatne.

Zdravi
--
				Stano