ANNOUNCE: n2m 0.0.3

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Neděle Prosinec 13 16:15:44 CET 1998

Dobry den.

Udelal jsem vecicku na pretahovani mailu z newsu do mailboxu uzivatelu
(obdoba news2mail z freshmeatu, ale na rozdil od tohoto softwaru funguje
napr. na IRIXu).

K dispozici na http://www.fi.muni.cz/~sorm/ftp/n2m/

Zatim ve verzi 0.0.3 odzkouseno na news.fi.muni.cz

Neni zcela dopracovana dokumentace, ale to snad behem tydne dodelam.

Je to v Perlu a k provozu je potreba techto baliku:

        Net::NNTP
        Getopt::Std
        Mail::Folder
        Mail::Folder::Mbox
        Mail::Internet
        Mail::Header

Z cehoz neni ve standardnim Perlu snad jen Mail::Folder (ale je na CPANu).

Veskere komentare, idei a chybky (vcetne chyb v anglickych pruvodnich
textech, protoze anglictina mi nejde) posilejte laskave na sorm na fi.muni.cz

Jeste zkusim behem tydne udelat RPM podle Yenyova vysvetlujiciho textu v LN
(to jsem zvedav, jeslti to pujde).

S pozdravem
                        Milan Sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083