ps2ascii, ps2pdf nejedou

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Neděle Prosinec 13 23:28:26 CET 1998

Daniel Novotny wrote:

> Mam RH 5.1 a zjistil jsem, ze je tam utilitka na konvertovani souboru
> .ps na ascii text. Kdyz ji pustim, vypadne z toho po chvili chroustani
> disku soubor _temp_.out s popisem chyby (attachnul jsem ho sem).
> Myslim, ze je to kvuli cestine (.ps soubor byl cesky)
> Neni nekde nejaky patch?
>
> p.s. ps2pdf dela to samy

>                         Name: _temp_.out.txt
>    _temp_.out.txt       Type: Plain Text (text/plain)
>                     Encoding: 7bit

Nekde v RH 5.1 je program lyx. V nem napisu text, pak to exportuju jako
LaTeX a ten pak prevedu na pdf pomoci pdflatex. Je to sice velky soubor
(9 stran > 250K), ale je to pdf a s cestinou neni problem...

--
Jindra Vavruska    mailto:jindra na vavruska.cz
OK1FOU             mailto:ok1fou na qsl.net

http://www.qsl.net/ok1fou

<<< We will hardly become smarter, but if we  >>>
<<< are lucky we will not become more stupid. >>>
<<<                       ...An Optimist...   >>>