Ceske locale v Debian slinku

Pondělí Prosinec 14 09:25:55 CET 1998

Marek Kubita napsal:
> [...]
On je problem, ze Xy nemaji nastaveny alias cs_CZ (verze 3.3.3 uz jo). Po
dopsani uz to funguje. Myslim ze Vlada Michl v Jevicku prosazoval locale
nastavit na cs_CZ.iso88592. Doma mi to chodi jak na konzoli, tak i v Xech.

> Ja jsem zkousel s hammem pocesteni podle navodu na www.debian.cz, ale
> nedarilo se - ceska klavesnice a WindowMaker se dostavily az po upgrade na
> slink.
No WindowMaker w hammu byl opravdu alpha. Ten ze slinku uz chodi rozumne.
Na tuto versi navic existuji ceske locales, viz. Vlada Michl.
Jinak na cestinu na consoli jsem zabalil ucw cestipu Martina Marese
(http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~cech/debian/files/).
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|