4 seriaky (COMy)

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Prosinec 14 11:55:38 CET 1998

On Sun, 13 Dec 1998, Michal Safranek wrote:
> Pokousel jsem se rozchodit 4 seriova rozhrani, lec bezvysledne :(
> Umi to vubec kernel ? Setserial se tvari jako ze jo, io ani irq nejsou
> konfliktni. U tech irq bych se chtel zastavit ...
> Jelikoz mi setserial nabizi moznost nastavit irq na cokoli, tak si
> myslim, ze prave v tomto je problem. Snazil jsem se to posledni irq
> setnout snad na vsechny hodnoty, ktere byly volne, ale to proste nepomaha.
> Nevite nekdo co s tim ?
Opravte mne, jestli se mylim.
Myslim si, ze setserial nema v moci zmenit nastaveni HW.
Rika pouze systemu, kde by mel hledat dane zarizeni (seriovy port).
HW nastaveni prislusnych karet je veci BIOSu nebo jumperu na dane
karte.
Pokud tomu nekdo rozumi jinak (a hlavne spravne), necht poda vysvetleni.
Diky.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language