evergreen -- klavesnice v X Window

Smolik Daniel smolik na corpus.cz
Pondělí Prosinec 14 14:11:14 CET 1998

Hanus Adler wrote:

> Dobry den,
>
> man RH 5.2 + XKB-czsk-forcedIM-0.04.tar.gz, xterm funguje hezky cesky
       ^^^mam 5.1    ^^^^^ nemam
 jsem na tom trochu jinak xterm mi nefunguje cesky vubec

> vcetne mrtvych klaves, ale v Netscape ani v Applixu nejdou pismenka
  Zato Netscape(4.5 glibc)  funguje cesky   vcetne mrtvych klaves.
Applix - chodi ceska pismena a ne mrtve klavesy,

 Jelikoz me tento stav neuspokojoval zahajil jsem s kolegou zakladni vyzkum proc
tomu tak je.
Do ted jsem pouzival linux zalozeny na libc5 kde mi fungovalo vse k naproste
spokojenosti. Zatim jsme zjistili, ze nejvetsi problem delaji aplikace, ktere
jsou zalozene na libc5 a clovek je chce provozovat napr. pod RH5.1. Chovaji se
naprosto podivne.
Umistili jsme si debagovaci hlasku do libX11 a testovali jsme. Jake bylo nase
prekvapeni kdyz jsme zjistili, ze Applix napr. v teto konfiguraci vubec nevleze
do XKBLookupString. Pak se nedivim, ze mu nejdou mrtve klavesy. To je zatim vse.

                        Dan

--
Daniel Smolik
Corpus s.r.o.