SCSI zahada?

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Pondělí Prosinec 14 16:18:29 CET 1998

On Mon, 14 Dec 1998, Petr Šnajdr wrote:

> Date: Mon, 14 Dec 1998 15:28:39 +0100 (MET)
> From: Petr Šnajdr <Petr.Snajdr na seznam.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: SCSI zahada?
>
> Dobry den,
>     resim takovou divnou vec a premyslim zda jsem nekde neco neopmenul. Mam Adaptec (uff, ted nevim typ, ale jiz jsem ho s Linuxem pouzival) a jeden
> 6 GB disk. Adaptec BIOS ho najde, ok, ale Linux
> najde 15 disku (!!) /dev/sda az /dev/sdo(snad to
> [...]

Zdravim

Tak tohle dela, kdyz ma disk stejne ID jako radic ... asi mas oba na ID 7

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...