SMB.CONF - pristup na smb z W95 : Off-topic

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Prosinec 14 16:20:42 CET 1998

Mel jsem sice puvodne nastaveno 'character set=ISO8859-2' (tedy velkymi
pismeny), ale ani po zmene na mala pismena se mi nazvy souboru a slozek
(ktere sdili Windows a ja jsem si je pripojil v Linuxu) nezobrazuji
spravne.

O zmenu kodovani uvnitr souboru mi vubec nejde. To bych po sambe nikdy
nechtel. To vim, ze je nerealizovatelne (staci jen vzpomenout si, ze na
necem co sdili dos muze byt uvnitr souboru CP1250, CP852, Kamenici a
kdovi co jeste).

Slavek.