Jakou 100 Mb kartu pro Linux ?

Pondělí Prosinec 14 19:31:41 CET 1998

Radek Vybiral (Radek.Vybiral na vsb.cz) wrote:
: On Mon, 14 Dec 1998, Jakub Dadak wrote:
:
: >
: > Zvazuji momentalne DEC 21140 a FastEtherExpress, ktery jede zatim bez
: > problemu,
: > ale neni nejlevnejsi.
:
: Vemte FastEtherExpress. Mame ji tady v cache serveru, ma to celkem
: slusnou zatez jako transparent proxy +-500 klientu a jede to jak z praku.
:

Co to je zac? Nema to nahodou byt "Intel EtherExpress Pro 10/100"?
Tu pouzivam ja a jsou naprosto bez problemu. Srovnanvat to s 3c905 a 3c905b
co jsem byl nucen pouzivat driv proste nejde. Stala tusim 1700 vcetne DPH.
Ty moje nemaji slot pro bootrom, ale mozna by se daly sehnat i s bootromkou.

Leos Bitto