tiskarny

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 14 20:26:03 CET 1998

On Fri, 11 Dec 1998, Ondrej Rusek wrote:

> Dobry den,
> namate zkusenost z pouzivanim nasledujicich tiskaren pod "tucnakem"?
> CANON BJC 4300

Ja mam CANON BJC 4100. Tu jsem rozchodil pod linuxem (RH 5.1)
'jen' cernobile pri 320x320 dpi. I to je docela slusne ...
Je treba linuxu rici, ze se jedna o CANON (asi) 410, nebo neco takoveho.
Pri nastaveni jako C4000 se mi tisk nechytal.

> LEXMARK CJ-3200
> U te Lexmark mam pochybnosti jestli je vubec pouzitelna pod necim jinym
> nez Win. V prospektu pisou, ze napr. pod DOSem lze tisknout pouze kdyz
> bezi ve Win okne. Jak v Linuxu?
> Diky.
>
> 	S pozdravem
> --
>         		  *** Ondrej Rusek ***
> 		GYmnazium BOzeny Nemcove, Pospisilova 324
> 		Hradec Kralove,     mailto:rusek na gybon.cz

 -- Adam --

* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *