Instalace linuxu na VFAT

Pondělí Prosinec 14 22:38:15 CET 1998

Pavel Just (just na ais.cz) wrote:
: On Mon, 14 Dec 1998, Leos Bitto wrote:
:
: > Pavel Kankovsky (peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:
: > :
: > : On Mon, 14 Dec 1998, POSYS s.r.o. wrote:
: > :
: > : >     rad bych se dozvedel zda muzu nejak nainstalovat linux na vfat - nekde
: > : > jsem videl, ze to lze do adresare "\linux". Nejradeji bych tam zkusil dat
: > : > RedHat, nechce se mi rozdelovat disk.
: > :
: > : spis do umsdos, nez do cisteho vfat
: >
: > Kdyz uz jsme u toho... neexistuje nejake "vylepseni" pro umsdos, aby to delalo
: > (v ramci moznosti) i dlouha jmena ala vfat?
:
: A umsdos byl nekdy bez  rozsireni pro dlouha jmena ??????????

To je nedorozumeni... umsdos samozrejme dlouha jmena na unixove strane delal
vzdycky. Me slo o tu dosovskou stranu - tedy o jmena 8.3 ktere uklada na tu
fatku. predstavme si soubor "somelongname". Umsdos z toho udela neco jako
"someloxx.xxx" - nevim presne jak to jmeno zmrsi. Kdyz si ten disk budu
prohlizet z Windows, opet uvidim zmrsene jmeno. A ja jsem se ptal jestli neni
nejaka moznost aby kdyz si toto jmeno budu prohlizet z windows tak by bylo
opet videt "somelongname".

Leos Bitto