HP DeskJet 420

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Úterý Prosinec 15 06:57:26 CET 1998

Zdravi vsechny!

    Mam bublinovku HP DeskJet 420. Rozchodil jsem ji i barevne
(pres gs a driver pro 500C), ale ten tisk je strasny. To, co mi leze
pres wokna jsou nadherne fotografie oproti tomu,
co vypadne z Linuxu. To je normalni? Neda se s tim neco udelat?

                                 Miroslav Lednicky

--