Jak moc je gpm potreba pro mc?

Úterý Prosinec 15 10:15:25 CET 1998

Petr Novotny napsal:
> Dobry den,
>
> chtel jsem provest rpm -e gpm (jen mi to zere pamet a pres telnet to
> stejne moc nevyuziju) a vybehlo na me, ze by to zlomilo zavislosti,
> protoze na gpm zavisi gpm-devel a mc. Jak moc je to s tim zhave? Muzu
no gpm-devel by melo jit odstranit. De o to, jak je zkompilovany mc.
Pokud pri ldd /usr/bin/mc vypise, ze pouziva libgpm, tak s tim asi nic
nenadelate. Resp. kdyz vam tolik vadi gpm, tam ho pri bootu nestartujte.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|