firewall + Gauntlet

Stefan Simko Stefan.Simko na Slovakia.EU.net
Úterý Prosinec 15 11:15:24 CET 1998

On Mon, 07 Dec 1998 08:55:07 +0100, Petr Sretr <sretr na datis.cdrail.cz>
wrote:

>Preji pekny den
>
>Chtel bych se zeptat jestli nekdo nemate zkusenosti
>s Gauntletem pod linuxem. Existuje vubec tento software
>pod linux a da se zprovoznit transparentni proxy + Gauntlet
>pres ipchains nebo je treba pouzit ip_filterd ?

ja o tom viem asi tolko ze gauntlet podla stranky
http://www.skynet.cz/Produkty/Bezpecnost/Proslu/gauntlet.html

> Firewall Gauntlet je dodáván pro operační systémy UNIX (BSD/OS, IRIX, Solaris, HP-UX) a pro
> Windows NT.  V naší nabídce je i verze Gauntletu dle certifikačního osvědčení ITSEC E3.

ale su k nemu zdrojaky, ak si killer tak si to kup aj so szdrojakmi
pre bsd a portni to

inac bez srandy - gauntlet je myslim transparentna verzia firewallu
FWTK, ktory je zadara od www.tis.com a vyzera byt cool, takze sa
pohraj s tym

Stefan