znicehonic mi nejde nahodit Linux :'(

David Sauer davids na iol.cz
Úterý Prosinec 15 13:35:53 CET 1998

    Dzon> Ahoj
    Dzon> Mam RH5.0; slapal krasne, ale znicehonic [od bootu k bootu] mi bootovani
    Dzon> skonci na VFS: mounted root [ext2 filesystem] read only
    Dzon> a dal se to ani nehne. Nejde to nahodit ani pres loadlin, ta partitisna
    Dzon> jde v pohode namountovat [kdyz nabootuju z diskety]. fsck mi nasel par
    Dzon> chyb [2-3 typu 'deleted inode has zero dtime', tedy imho nic moc
    Dzon> fatalniho].
    Dzon> Poradte plz na co se mam mrknout, at to nemusim instalovat znova :-|
    Dzon> Dik

Zkontrolujte specialni soubory v /dev, hlavne /dev/console, /dev/tty??
a specialni soubory bootovacich disku ( pokud bootujete z hda, tak
hda,  hda1, hda2 ... ). Stejnou chybu mi zpusobovala chybejici
/dev/console, stalo se mi to 2x, poprve jsem preinstaloval system,
podruhe jsem na to prisel. Jak ale ten soubor zmizel nevim doted...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)