Redhat 5.2 a gethosbyaddr

Juraj Kovac konfera na netax.sk
Úterý Prosinec 15 14:05:43 CET 1998

Uz mi to ide.
Prvy argument, addr, musi byt smernik na strukturu typu in_addr,
konvertovany na (char *)
v man stranke je iba const char *, z coho som pochopil ze je to string.
Da sa niekde najst dokumentacia o tychto rutinach? Padlo tu meno Stevens,
nenasiel som v manoch napr. popisy funkcii inet_aton(), inet_ntoa() a pod.

Juraj Kovac

 ___| ___  _ _  ___  ___ (      domcek na domcek.sk    |  Koliskova 6, BA     \