znicehonic mi nejde nahodit Linux :'(

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Prosinec 15 15:24:32 CET 1998

On Tue, 15 Dec 1998, Smolik Daniel wrote:

> To bude ono , me se to naposledy stalo s 1.2.13 kernelem.

Chybejici /dev/console se da vyrobit velice snadno. Pri instalaci pres
FTP z ftp.muni.cz me trvalo dlohou dobu, nez jsem si vybral baliky.
Mezitim me server odpojil. Jakmile jsem zacal s vlastnim kopirovanim
baliku, nejak to pri prvnim baliku zavahalo, coz melo za nasledek, ze se
mi nevyrobil adresar /dev. Pak to pri bootovani zustalo viset...

Vyseril jsem to zkopirovanim zatarovaneho adresare /dev ze zachranne
diskety ze Slackwaru 3.6, kterou mam pro nenadale priprady vyrobenu.
Nevim jak rescue.img v Redhatu, ale tady mam vi, lilo, e2fsck,
mount, ftp a dalsi potrebne soubory pro opravu takoveto nehody...

Na tuto situaci pri instalaci pres FTP z ftp.muni.cz jsem kompetentni osoby
upozornil, jestli bude prijato nejake opatreni nevim...

R.V.

>                        Dan
>

> --
> Daniel Smolik
> Corpus s.r.o.
> http://www.penguin.cz/~marvin
> mailto:smolikdan na email.cz

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |