problem s inittab

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Prosinec 15 16:11:34 CET 1998

chcel som si trochu pomoct a zistil som, ze si neviem .. mam takuto vec:

chcel som si z inittab spustat vlastneho daemona s tym, ze v pripade padu by
ho system restartol ..

pridal som do /etc/inittab riadok
r:2345:respawn:su nobody -c /opt/Myserv/myserv

a zvysoka to na mna kasle ..
mozno som celkom dobre nepochopil vyznam inittab , ale podla popisu som mal
pocit, ze by to mohlo ist .. ( tak nejako som si myslel, ze ked to zvlada
mgetty, tak to zvladne aj toto ..

---
The inittab file describes which processes are started  at bootup and during
normal operation

respawn
              The  process  will  be restarted whenever it termi-
              nates (e.g. getty).
---

restartol som masinu ( RH 5.2 ) a nic .. proces nebezal .. a ani ziadna
hlaska v messages .. tak neviem .. zle som pochopil, alebo zle som urobil ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying