Jakou 100 Mb kartu pro Linux ?

Úterý Prosinec 15 19:08:19 CET 1998

Leos Bitto (bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz) wrote:
:
: [kraceno] "Intel EtherExpress Pro 10/100"
: Tu pouzivam ja a jsou naprosto bez problemu. Srovnanvat to s 3c905 a 3c905b
: co jsem byl nucen pouzivat driv proste nejde. Stala tusim 1700 vcetne DPH.
: Ty moje nemaji slot pro bootrom, ale mozna by se daly sehnat i s bootromkou.

Dalsi informace: sice ta karta nema patici pro bootrom, ale kdyz jsem ji pred
chvili dal do pocitace bez HDD (omlylem nezapojen), zacalo to psat tohle:

Intel LANDesk (R) Service Agent, version 0.99b
Copyright (C) 1997  Intel Corporation. All rights reserved.

DHCP MAC ADDR: 00 90 27 09 24 F8
PXE-E53: No boot filename received from BINL, DHCP, or BOOTP.
PXE-M0F: Exiting LANDesk Service Agent.
DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER

Na siti skutecne mame DHCP Server (Windows NT 4.0 Server). Mam podezreni
ze kdyby odpovedel ze nejaky image nekde je, ta karta ho stahne...
Pokud nekdo mate zajem a presne mi reknete jak ten DHCP Server nastavit
tak to udelam a reknu vam co se bude dit.

Leos Bitto