interni modem

Úterý Prosinec 15 20:50:45 CET 1998

On Tue, 15 Dec 1998, Tomas Tyll wrote:

> Mam takovy maly problem koupil jsem modem SupraMax 56 interni a nejak se
> mi nepodarilo presvedcit redhat 5.2 aby tento modem nasel nevedel by nekdo
> z vas jak linux presvedcit aby tento modem nasel a nebo dokonce jak se
> pres tento modem spojit k ISP?

Kdyz to bootuje, tak to pise mj. takoveho hlasky:

tty00 at 0x03f8 (irq = 4) is a 16550A
tty01 at 0x02f8 (irq = 3) is a 16550A

Objevila se tam dalsi, ktera tam jeste nebyla?

Pokud ano, pak BUNO predpokladejme, ze je to tty02. Pak by melo staci na
patricnem miste zadat, ze je modem na /dev/ttyS2 (pripadne dat "rm -f
/dev/modem; ln -s ttyS2 /dev/modem" a zadavat /dev/modem), a pak
postupovat jako s kazdym jinym modemem.

Pokud ne, pak nastava nejmene jedna z nasledujicich situaci: nerozumim
tomu, jak interni modemy funguji, potrebuje to nejaky divny ovladac
(ktery nejspis pro Linux nebude), nebo se neco porouchalo.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]