zase o sendmaile

Diamantik ... diamant na cspo04.sk
Středa Prosinec 16 07:42:35 CET 1998

Zdravim vas ..

Ako vzdy, asi OT ale : prednedavnom som mal problemik so sendmailom. Za
vydatnej pomoci p. Satka z uniag.sk som prisiel k nejakym zaverom ako a o
com je sendmail. Sendmail postu zaradzuje do fronty a caka na pripojenie k
ISP. Po pripojeni sa fronta odosle.
Nastava problem ako dostat prichodzie maily na lokalny stroj.
Skusil som to s fetchmail, konkretne : fetchmail -u username mail.xx.sk -S
mojalinuxmasina. Ale ... maily stiahne ale vsetky hodi do mailboxu roota.
Nechce to sortovat. Naco je parameter -S ? v manpage pisu ze je to na
oznacenie hosta so SMTP a to by mala byt pravdepodobne moja masinka, ze ?
Alebo sa mylim ?? Potrebujem poradit, pretoze moja firma prejavila snahu
zaviest leased line a nie velmi rad by som na vstup do nasej siete
postavil poondiaty M$ Winroute alebo nieco podobne.

P.S.: podotykam ze lokalny mailing mi funguje. Sendmail je standartne
dodavany s RH 5.0 ktory uzivam a jadro 2.0.35. Fetchmail takisto.

Dakujem ..

S pozdravom

Daniel Ciprus