interni modem

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Středa Prosinec 16 09:41:56 CET 1998

On Tue, 15 Dec 1998, Tomas Tyll wrote:

> Dobry den panove !
> Mam takovy maly problem koupil jsem modem SupraMax 56 interni a nejak se
> mi nepodarilo presvedcit redhat 5.2 aby tento modem nasel nevedel by nekdo
> z vas jak linux presvedcit aby tento modem nasel a nebo dokonce jak se
> pres tento modem spojit k ISP?
> Predem dekuju za kazdy mail
> Tomas

Ja jsem nedavnou poridil WELL 56 - interni (viz. 'modemy 56k'). Dal jsem
si ho jako na port COM2 (jumper na modemu) v BIOSU jsem vypnul port COM2
na desce .... a dale se to tvari jako jakykoli jiny modem na COM2 (tedy
/dev/cua1 - pripadne link /dev/modem).
Modem neni PnP a je pro ISA sbernici.
Pridam doataz: jak zjistim jakou rychlosti komunikuje?

			Ondrej Rusek
			Gymnazium Bozeny Nemcove, Hradec Kralove
			mailto:Ondrej.Rusek na gybon.cz