SAProuter na Linux - co to je?

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Středa Prosinec 16 09:45:08 CET 1998

Robert Follner wrote:

> On Tue, 15 Dec 1998, Robert Dobozy wrote:
> A co dela ten saprouter? Co to vlastne ma routovat?
> Prominte muj zacatecnicky dotaz, ale jsem zvedavy!
>
>  That's all, folks.
>  Robert Follner, ICL Brno
>  http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
>  use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language

Zdar!

SAProuter slouzi k tomu, aby si mohly popovidal dva SAPy pres
nezabezpecenou sit - typicky Internet. V podstate je to application
gateway, k tomu jsou priplacnuty nejake funkce firewallu + sifrovani
komunikace.
Typicky se uziva na komunikaci se SAP AG, kde je mj. dost velky archiv
know-how.
No a ty firmy, ktere maji dost penez, si mohou kouit i pravidelny audit
systemu, provadeny opet pres tuhletu sluzbu.

Tolik asi v kostce a silne zjednodusene

    Melkor

PS: Dekuji vsem, kteri prispechali s radou a informaci.