interni modem

Marek Picka XPICKAM na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 16 11:59:28 CET 1998

nijak se to nepodari

> Pokud je to verze SupraMax 56 int. pro PCI, pak se obavam, ze budete mit
> problem. Zatim jsem neslisel o podpore pro PCI modemy pod Linuxem, ale
> vsechno je casem mozne.

SupraMax je pro PCI a je to tzv. winmodem --- tj nektere fce. modemu
jsou (jako napr. komprese, oprava chyb ...) provadeny procesorem.
Drivery samozdrejme existuji jen pro windows.

Rada na zaver: VYHNETE SE VSEM PCI MODEMUM.

                    Marek Picka

PS: Ja sam jsem byl asi 12 hodin nestastnym vlastnikem
takoveho modemu (v ceniku nebylo uvedeno ze je PCI), nastesti se
mi ho podarilo prodejci vnutit nazpatek.
PPS: V nejakych nedavnych Softwarovych novinach si pri testu
modemu recenzent stezoval, ze modem je pro ISU a ne PCI.
(asi je to zarytej windowsak)