RH 5.2 a ucw cestina

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Prosinec 16 14:09:46 CET 1998

Marek Dieze wrote:
: Dobry den,
: nainstaloval jsem RH 5.2 (i386-cs z ftp.fi.muni.cz) na cisty disk i s
: ucw cestinou. Ta sice chodi dobre (po presunu keymap z
: /usr/lib/kbd/keytables do .../keymaps), ale je uplne nepouzitelnej MC
: (ramecky,...). V /etc/sysconfig/i18n se vola SYSTERM=linux-lat. Pokud
: necham pouze SYSTERM=linux, tak je sice MC v poradku, ale zase nechodi
: cestina. Ma nekdo napad jak na to. V RH 5.0 mi vsechno chodilo dobre.

	Petr Ivanyi (autor RPMka ucw) mi psal, ze s tim jsou nejake problemy.
Poslal mi dokonce opravene RPMko, ale ja jsem ho do distribuce nezaradil,
protoze vyzadovalo --force. Pokusime se to jeste nejak vyresit.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //