Konfigurace I/O portu modulu SCSI Adaptec 1542

Milos Novotny milosn na oasanet.cz
Středa Prosinec 16 17:00:17 CET 1998

Zdravim,

mam zkompilovany modul radice SCSI 1542 fy. Adaptec.
Karta je nakonfigurovana na IRQ 11, IO_PORT 0x230.
Kdyz se pokousim nainstalovat modul, tak se nedari.
Ve zdrojaku k tomuto modulu je uvedeno, ze default
adresy jsou 0x300 a 0x334.

Z tohoto usuzuji, ze by bylo vhodne pri instalaci modulu
tuto adresu vnutit. Zkousel jsem

"insmod aha1542.o iobase=0x230"

ale dostal jsem hlasku:

"aha1542.o: symbol for parameter iobase not found"

Dale jsem se docetl, ze je v lilo.conf definovat I/O adresu
pomoci aha1542=0x230, ale toto lze pouzit, pokud bude driver
zakompilovan primo do jadra.

Poradi mi nekdo, co s tim? Chci zustat u modulu.

Milos Novotny