Ftp-client

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Středa Prosinec 16 22:55:48 CET 1998

Ahoj!

> Kdyz uz se o tom mluvi: mne osobne dost stve, ze kdyz leze na FTP, tak se
> moc nenamaha informovat mne, co dela, pripadne sdelit, jake ma
> problemy.

Zaskrtni v Layout "hIntbar visible". (Bohuzel, operace jako open zatim
nemaji moznost sdelovat vyssim vrstvam progress indication.) Bylo by
pekne predelat mc tak aby v pripade ze neni zapnuty hintbar sly
print_vfs_message() hlasky do oblasti kde jsou normalne "1Help
2Menu..." (patches welcome).

> Treba neuspesny pokus o pripojeni vypada tak, ze to na chvili zmrzne, a
> pak tise skonci. Clovek pak nevi, jestli napsal blbe hostname, nebo omylem
> zmackl cancel a zrovna byl stroj nejaky pretizeny.

> Jina vec je, ze samozrejme strkat dalsi jako-VFS do samotnych programu je
> nesystemove.

Z vfs je ted knihovna, jmenuje se 'libvfs.so'. Trochu obsoletni docka
o tom co se s ni da delat je na
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/podfuk/podfuk.html. Bohuzel, v
kernelu asi libvfs nechces. Kdyz se da do rpc.nfsd ma to mirne
problemy s NFSkovymi handly. Jestli mas lepsi reseni, povidej.

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).