grafy v linuxu

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Čtvrtek Prosinec 17 10:01:41 CET 1998

On Thursday, December 17, 1998 9:43 AM, Peter Cernoch
[SMTP:pcernoch na imc.cas.cz] wrote:
> Preju hezky den.
>
> Rad bych se zeptal, jestli nekdo vi, kde se daji sehnat tabulkove
> kalkulatory
> pro linux, ktere by byly schopne kreslit grafi ze zadanych dat.

Neni to ani tyden, co kolega shanel neco podobneho. A zkoncil u
Siagu. Siag ke sve praci potrebuje GNUPlot. Jinak se podivejte na
http://www.linuxapps.com/ konkretne sekce spreadsheet nebo plot.
Pokud vim jsou ve vyvoji dalsi jako KOrigin nebo KPlot (vice
informaci http://www.kde.org)

> A melo by to umet fitovat.

Uz zmineny KOrigin by to mel umet. Bohuzel stale dost rana verze a vy
to potrebujete ted.

> Zkousel jsem pg. Siag, ale mam nejak problemy s jeho ovladanim
> a ani vzorove programy mi nic nekresli (z dokumentace moc moudry
> nejsem).

Co mate za Linux? Na RH 5.1 cs po nenajde help, ale kresli. Myslim,
ze bez problemu, to by se kolega sveril.

> Za pripadnou pomoc budu moc vdecny.

Od tech dob, co byly vynalezeny penize mi jiz za praci nedekujte :-)

Tomas Kouba

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137