interni modem

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Čtvrtek Prosinec 17 10:11:36 CET 1998

> To by mne take zajimalo. Nemam ve stroji mnoho volnych ISA slotu a
> externi nechci (doma by mi dost prekazel).

Pokud se PCI modem bude tvarit jako seriovy port. Proc ne. Problem je
ze vetsinou je to proste nejaka IO karta na PCI se zcela vlastnim
zpusobem ovladani a vyrobci stale jeste neberou Linux jako neco pro
co jsou nutne drivery nebo neprodas.

BTW Umi Linux obslouzit Microcoma na paralelnim portu?

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137