Glimpse a licence

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Prosinec 17 11:02:19 CET 1998

Zdenek Pytela wrote:
> :nevite nekdo jake jsou licencni podminky pro pouziti Glimpse a Webglimpse
> :jakozto soucasti sluzeb spojenych s webhostingem?
>         Soucasti obou baliku v adresari /usr/doc je soubor COPYRIGHT,
> ktery obsahuje mj.
>
> :Permission is granted to copy this software, to redistribute it
> :on a nonprofit basis, and to use it for any purpose, subject to
> :the following restrictions and understandings.
>
> :Any commercial use of this software will require a license.
> :Contact the Office of Technology Transfer at The University of Arizona:
> [...]

To vsechno vim, ale to URL mi nenajizdi a chtel jsem si overit, jestli to uz
nekdo nezjistoval, nez jim budu psat...

> Vice na jejich strankach na http://glimpse.cs.arizona.edu/.

Tady jsem o licenci nic nenasel (krome vyse citovaneho).

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz