grafy v linuxu

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 17 11:50:46 CET 1998

On Thu, 17 Dec 1998, Peter Cernoch wrote:

> Preju hezky den.
>
> Rad bych se zeptal, jestli nekdo vi, kde se daji sehnat tabulkove
> kalkulatory
> pro linux, ktere by byly schopne kreslit grafi ze zadanych dat.
> Neco jako EasyPlot nebo Origin pro Win.
> Proste zadam data, oznacim ktere slopce chci jako x a ktere jako y
> a ono mi to nakresli graf (caru, body, sloupce)

Taky dobry den,

pred casem jsem si trochu hral s "xldlas" (nekde na RHcontribu to bude).
Umi to vystup do latexu a vselijake statisticke vypocty krome gresleni
grafu. (Vlastne umelo pred nekolika lety, co to umi ted nevim).

Zdravi Jaroslav Honsa.