ircii-2.8 co je to lex v makefile

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 17 15:31:01 CET 1998

David Michal wrote:

> Zdravim
> Tak jsem nainstaloval flex-2.5.rpm. Ale po spusteni make mi to prozmenu
> napsalo:
> gcc - o count -O count.c
> count.c:11: stdio.h: No such file of directory
> lex.yy.c:443: stdlib.h: No such file or directory

Podle me jsou to standardni c-ckove hlavickove soubory, ktere byste mel mit
nainstalovane, pokud chcete neco prekladat. U me se oba soubory nachazi v
adresari /usr/include. Pokud je tam mate taky, pak je nutne pridat do
nastaveni kompilatoru cestu, tusim, -I/usr/include, nebo tak...

Zdravi
Honza Marek

--

Ing. Jan Marek mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72

Pedagogic Faculty of University of South Bohemia

Jeronymova 10, 370 01 Ceske Budejovice