telnet : login failed

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Prosinec 17 10:56:25 CET 1998

Dobre dopoledne !

  mam nasledujici problem :

  - pokousim se telnetem prihlasit na svuj pocitac (RH 5.0).

  - a ono se to nedari, v logsouborech mam nasledujici veci - FAILED
LOGIN 1 from max.af.czu.cz FOR pizl, Authentication failure
							    - a jeste : execv /usr/sbin/in.identd : no such file or
directory

  - je mi jasny, ze telnetd chce overeni uzivatele, ale kde se to da
nastavit/vypnout/upravit to opravdu nevim.

  - ma to nejakou spojitost s PAM ?? Nemam pocit, ze by mi to na
pocitadle bezelo, nebo ze bych to tam instaloval ...

			Diky
				Z.P.