Pad TCP spojeni, pop3d

Juraj Kovac konfera na netax.sk
Čtvrtek Prosinec 17 23:44:14 CET 1998

Caute.
Nevedel by mi niekto pomoct s tymto problemom:
Nainstalovali sme novy server, system RedHat 5.2, a od zaciatku behu su
nejake problemy s castym padanim tcp spojeni.
Prejavuje sa to hlavne pri pop3 demonovi (Cubic Circle), pri dlhsich
mailoch to pocas prenosu pada (na lokalnej sieti!)
niekedy padaju telnetove spojenia a pod.
pri niektorych konkretnych uzivateloch sa zavrie spojenie ihned po
autorizovani sa na pop3d (vzdy pri tych istych), neviem s cim to ma dalej
suvis, ale bude to mat zas nejaku dalsiu pricinu.
Ale vsimol som si uz skorej, ze ked som bol pripojeny telnetom a robil som
nieco, pri com isli velmi rychlo data po screene, tak sa mi zavrel telnet.

Existuje v RedHate nejaky standartny pop3 demon? Default pri instalacii
tam ipop3d chyba (podla /etc/inetd.conf).

Dakujem za kazde info, ta situacia je dost nemila.

Juraj Kovac

 ___| ___  _ _  ___  ___ (      domcek na domcek.sk    |  Koliskova 6, BA     \