Nefunkcni tty1

Martin Dorusa E217 dorusa na vdstudentserv02.utc.sk
Pátek Prosinec 18 00:17:33 CET 1998

Zdravim.

mne robi nieco podobne. Mam RH 5.1, ale tty1 niekedy vypisuje len normalne
znaky a ked stlacim enter, vypise ^M na ctrl+C vypise ^C atd.
Neviem co to robi. Ale vacsinou chodi v pohode.

				dorusa na dorm.utc.sk