XFree86, monitor AOC Spectrum 7Vlr+,...

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pátek Prosinec 18 09:24:47 CET 1998

Milos Novotny wrote:

> Zdravim,
>
> dokazal by mi nekdo poradit, jak nastavit XFree86 s grafickou
> kartou S3 Virge DX/2 AGP (vim, ze je nutne pouzit SVGA Server)

Nastavit XF86_S3V server a ne SVGA !!!!

> a s monitorem AOC Spectrum 7Vlr+ tak, aby fungovaly v barevne
> hloubce bpp=16 s rozlisenim 800x600.

Pak si vzit do ruky manula k monitoru a spustit xf86config.
Je to sice jen radkovy konfigurak, ale dosahuje spickovych
vysledku.

Dulezite je zadat spravne rozsahy frekvenci co dokaze vas monitor a
pak v nove vytvorenem konfiguracnim souboru /etc/X11/xf86config zadat
jakou hloubku barev pozadujete.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz