XFree86, monitor AOC Spectrum 7Vlr+,...

garabik na fmph.uniba.sk.spam garabik na fmph.uniba.sk.spam
Pátek Prosinec 18 10:01:03 CET 1998

Petr Stanek <snek na penguin.cz> wrote:

> Nastavit XF86_S3V server a ne SVGA !!!!

Praveze nie (ako mi aj vypisalo xf86config). Ak pouzijem XF86_S3V, obraz
sa po urcitej dobe rozsype. SVGA je z tohto hladiska v poriadku.
Inac celkovo tato karta (ci skor Xserver k nej)
je trochu divna, pri istych rozliseniach a bpp obraz velmi snezi....

> Pak si vzit do ruky manula k monitoru a spustit xf86config.
> Je to sice jen radkovy konfigurak, ale dosahuje spickovych
> vysledku.

> Dulezite je zadat spravne rozsahy frekvenci co dokaze vas monitor a
> pak v nove vytvorenem konfiguracnim souboru /etc/X11/xf86config zadat
> jakou hloubku barev pozadujete.

Tu hlbku je mozne zadat pri starte Xov, napr: startx -- -bpp 16

> Snek
> Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
> Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz

| Radovan Garabik       http://www.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__       garabik na center.fmph.uniba.sk       |