Gzip a WordPerfect-8.0 ???

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Prosinec 18 10:28:34 CET 1998

Petr Stanek wrote:

> Zdravim!
>
> Asi su trubka, ale po stazeni WordPerfect pro Linux
> mi nejdou balicky *.GZ rozbalit.
>
> Udajne to je zabaleno tarem a zagzipovano.
> Pri robaleni to vypisuje nasledujici:

Neni to gzipovano, je to jenom tar. Proc se to jmenuje *.gz vi cert.
Mimochodem, po rozbaleni a nainstalovani jsem zjistil, ze je to pekny program
s mnoha funkcemi a imp/exp filtry (mj. i Word97). Jenze hadejte co nefunguje.
Pro zmenu zase psani hacku :)
To uz tady dlouho nebylo, ze? Nepomohlo mi nic, ani Kabiho donucovaci
knihovna,ani ruzne promene prostredi. Pokud se to nekomu povede rozbehat,
dejte mi vedet...

Diky
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz