Hledam spolupracovniky - pocesteni RedHat 5.2

Michal Fadljevic fadl na corpus.cz
Pátek Prosinec 18 10:30:42 CET 1998

Ahoj vsichni,

musim rict, ze souhlasim s nazorem Pavla Vondricka,
ktery zaznel v jeho odpovedi ``Re: Cestina v X-ech (dlouhe)''
tady v konferenci a sice, ze pocet opravdu kvalitnich odpovedi
je opravdu maly.

Rad bych i kvuli sobe i pro jine mel pripraveny CO NEJJEDNODUSSI
A JEDNOZNACNY postup co a jak udelat po instalaci STANDARDNIHO
RH 5.2, aby fungovala ceska klavesnice/fonty. Nejprve napriklad
na konzoli. Pozdeji mozna i v X-ech. [ Pro zacatek bych byl redeji
skromnejsi {:) ]

Vybral jsem pri instalaci jako naivni uzivatel ceskou klavesnici
a baliky s ceskymi fonty na konzoli a ucw-cs. Instalace probehne,
ale system je v ... - no slusne receno ne-prilis-funkcnim stavu.

Nejhorsi je (a me se to hned na poprve stalo) ze je ucw-cs by
se nemel s nekterymi jinymi baliky asi snaset. Protoze ucs-cs resi i
klavesnici i fonty. Aspon do %description by se melo pridat, ze
neni mozne vybrat si z baliku kbd treba ceskou klavesnici a zaroven
z ucw-cs take nejakou. V podstate by asi bylo nejlepsi bud ucw-cs vradit
do kbd. Zatim me uplne ciste reseni nenapadlo, ale urcite se najde...
[ Co takhle nejaky brainstorming {:) ? ]

Rad bych tenhle problem vyresil. Hledam lidi, kteri nekterym castem
problemu opravdu rozumi a jsou schopni rict, co a jak se ma opravit.

Ja nabizim, ze vyrobim RPM baliky, ktere budou potrebovat opravit.

Pokud nekdo uz s podobnou aktivitou zacal, at se mi ozve, rad se
pripojim...

Zatim ahoj
Michal
--
Michal Fadljevic (fadl na corpus.cz) +420/2/701-719