Netscape a Java Aplety...

Petr Šnajdr Petr.Snajdr na seznam.cz
Pátek Prosinec 18 12:04:28 CET 1998

Dne 18. prosince 1998 v 11:11 Milos Novotny napsal(a):

> chtel bych se zeptat, jak donutit Netscape, aby na server s Javovskymi
> aplety nespadnul - me se tak alespon deje. Je chyba ve me, nebo je to
> problem Netscapu pro Linux. Pouzivam 4.06 z RedHati distribuce.

Vypnout podporu Javy :-)
V Netscape pod Linuxem je nestabilni, plna bugu
a IMHO nepouzitelna ani pro vyvoj vlastnich apletu
(problemy s prekreslovanim a dalsi podivnosti).
Zajimave je, ze mi Netscape prisel jako nejstabilnejsi pod Macem (Javu v to ovsem nepocitaje). Bohuzel nahrada asi neexistuje.
V celku nejstabilnejsi mi prijde (snad bohuzel ;-)) MSIE pod Windows, ale MSIE neni dosud pro
Linux a nevim jak se chova pod Unixem (Solaris, HP-UX) a nevim zda bych i tak prekonal ten dusevni
odpor :-). ostatni prohlizece Javu neumi a nebo jsou odpudive i bez ni viz. KDE, pokud jsem se nekdy otrel o MSIE, tak onen prohlizec v KDE
ji v tech vecech, ktere jeste umi prekonava
o par radu ( alokace pameti, zatizeni CPU ..)

BTW: Budu jen rad, kdyz mi nekdo "vytre zrak"
super brousidlem pod Linux, ktere umi
HTML 4.0, JavaScript, Javu a je stabilni a
pritom nenarocne na RAM a CPU.

S pozdravem
          Petr Snajdr

-- http://email.seznam.cz