Netscape a Java Aplety...

Pátek Prosinec 18 13:32:00 CET 1998

milosn na oasanet.cz (Milos Novotny) writes:

> chtel bych se zeptat, jak donutit Netscape, aby na server s Javovskymi
> aplety nespadnul - me se tak alespon deje. Je chyba ve me, nebo je to
> problem Netscapu pro Linux. Pouzivam 4.06 z RedHati distribuce.

Je to problem netscapu. Zda se mi, ze ve verzi 4.5 je to trochu lepsi,
ale o dokonalosti se rozhodne mluvit neda. Mozna si to ale jen
namlouvam, protoze po prechodu na 4.5 nektere mnou navstevovane WWW
sites java aplety a skripty upravily, aby se na jejich stranky vubec
dalo koukat. (Priklad: http://SAL.KachinaTech.COM/index.shtml).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR