pridani knihovny

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 18 14:23:03 CET 1998

>Preju hezky den,
>
>mam vyslovene zacatecnicky dotaz :
>
>Pracne hledam po internetu nejakou knihovnu kterou po mne vyzaduje Glint
>k povoleni
>instalace nejakeho programu, naleznu ji a zkopiruju do /lib,
>pripadne /usr/lib nebo /usr/X11R6/lib a pri zadosti o novou instalaci mi
>to vyhodi
>opet stejny pozadavek !
>V ZipSlacku stacilo zadat ldconfig a bylo to.
>Co mam delat ted ???
>
>Pr: pro xgfe je treba libqt.so.1
>      pro xspread  libncurses.so.3.0

> [...]

No to je normalni. Reseni je bud tu knihovnu instalovat jako rpm.
Nebo (lepsi moznost) se rudemu moru uplne vyhnout - prece si nenechas
od nejakeho priblbleho balickovace diktovat, co si muzes instalovat
a co ne! ;-)

Mikulas Patocka