Hledam spolupracovniky - pocesteni RedHat 5.2

Jan ONDREJ ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Prosinec 18 13:02:01 CET 1998

Ahoj,

Dňa Pi, 18 dec 1998, Michal Fadljevic napísal:
>Rad bych i kvuli sobe i pro jine mel pripraveny CO NEJJEDNODUSSI
>A JEDNOZNACNY postup co a jak udelat po instalaci STANDARDNIHO
>RH 5.2, aby fungovala ceska klavesnice/fonty. Nejprve napriklad
>na konzoli. Pozdeji mozna i v X-ech. [ Pro zacatek bych byl redeji
>skromnejsi {:) ]

toto uz mam vyriesene a mam to dokonca dorobene do
ako updaty k RedHat 5.2. Skusal som to napalit na CD
a nemal som ziaden problem.
Po nainstalovani a spusteni redhatu sa cez /etc/rc.d/init.d
skript spusti jeden moj skript, ktory nastavi sk klavesnicu
pre Xwin, nahodi unicode font, pripise IL2 fonty do
FontPath a mozno este nejake zmeny.
Staci len pri instalacii zaskrtnut jeho instalaciu. Vola sa czsk.

>Vybral jsem pri instalaci jako naivni uzivatel ceskou klavesnici
>a baliky s ceskymi fonty na konzoli a ucw-cs. Instalace probehne,
>ale system je v ... - no slusne receno ne-prilis-funkcnim stavu.

Ucw-cs nepouzivam, pretoze mam unicode font
priamo v kbd baliku. Ziaden ucw uz podla mna nieje
potrebny a moje fonty maju lepsiu licenciu (GPL).

>Nejhorsi je (a me se to hned na poprve stalo) ze je ucw-cs by
>se nemel s nekterymi jinymi baliky asi snaset. Protoze ucs-cs resi i
>klavesnici i fonty. Aspon do %description by se melo pridat, ze
>neni mozne vybrat si z baliku kbd treba ceskou klavesnici a zaroven
>z ucw-cs take nejakou. V podstate by asi bylo nejlepsi bud ucw-cs vradit
>do kbd. Zatim me uplne ciste reseni nenapadlo, ale urcite se najde...
>[ Co takhle nejaky brainstorming {:) ? ]

Takze len tolko.

		Cau.
				SAL

PS: Vsetko spominane najdete na
      ftp://rak.isternet.sk/pub/linux/localization/redhat-5.2/