Pomooc, Instalace zacatecnik

Jindrich Sarson sarsonj na alpha.inf.upol.cz
Pátek Prosinec 18 16:45:58 CET 1998

On Fri, 18 Dec 1998, Filip Laburda wrote:

> napise se Loading initrd.img .........Boot failed
> Konec
> slus
> cely slavny Linux
> a ja byl na nej tak zvedavy, bbuuu, v cem je chyba....totez se stane po

  Vypada to na spatnou disketu - zkus zkopirovat image na jinou. Jinak
RedHat je pro zacatecniky asi nejlepsi, ale pokud chces Linux jen
vyzkouset, doporucuji nejakou distibuci bezici nad MS-DOS filesystemem -
nemusis delat partisnu a linux se muze spoustet z dosu. Zkus napr.
distribuci Monkey.

Mej(te) se skwelle,
                 Jindrich Sarson

      .....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....

* Domu:                            Koleje:                       *
*   Jindr~ich S~ars~on               Kolej S~meralova, pokoj 115 *
*   Hlavni' 210                      S~meralova 6                *
*   500 08 Hradec Kra'love'          Olomouc                     *
* Email: sarsonj na upol.cz           tel. domu: 049-5262493        *
* Web:   http://www.inf.upol.cz/~sarsonj                         *