cdd2waw a ATAPI cdrom

Dzon dzon na writeme.com
Sobota Prosinec 19 17:41:17 CET 1998

> Chci se zeptat:
>
> Funguje vam to nekomu? Predpokladam, ze ano, ale me ne.

ano :-) zatim vsude, kde jsem to zkousel rozjet

> V readme se pise, ze musi byt v /dev
> -----------
> 1. A cdrom driver

staci ti podpora pro ATAPI CD-ROM [Include IDE/ATAPICDROM support]

> Block devices:
>  2 fd
>  3 ide0
> 22 ide1

v poradku :)

> In the /dev directory there have to be these descriptors:
> br--------   1 cduser   user <major>,   0 Jan 23  1995 <cdrom device 1>
> br--------   1 cduser   user <major>,   1 Mar 24  1993 <cdrom device 2>

pravdepodobne mas v /dev nody hda az hdd...

> etc...
> and a link named 'cdrom' to the cdrom drive used.

tj. symlink cdrom na /dev/hdb

> Co tam ma byt? Jelikoz mam cdrom na /dev/hdb, vychazi mi z toho
> br--------   1 cduser   user 3,   1 Mar 24  1993 wawcd
>
> ale to uz je hda1, tak nevim co by tam melo byt.

to device jsi pravdepodobne vytvoril ty, ne?tak to smaz, musi stacit ten
symlink na hdb

> Pri spusteni mi to hlasi:
> recording 3602.89333 seconds stereo with 16 bits @ 44100 Hz ->'audio'...
> Sorry, this driver and/or drive does not support cdda reading.
> cooked: Read cdda : Input/output error
>  sector 0 + 75, buffer 400CE00C, 400CE000 + 56230
> Sorry, this driver and/or drive does not support cdda reading.
> cooked: Read cdda : Input/output error
>  sector 74 + 75, buffer 400F9120, 400CE000 + 56230
> Zname na to, ze je tato mechanika nepouzitelna, nebo to je nejak resit?

Muze byt [nepouzitelna]. Co mas za CDcko? Jak stary?
Maloktera stara mechanika umi grabovat... hlavne to neumely Mitsumky,
ale to uz se snad zmenilo
Pro grabovani je dobre dat CDcko na jine IDE nez disk na ktery se grabuje,
ale to tvuj problem asi neresi.
Predpokladam ze mas cdda2wav zkompilovano pro praci s IDE misto SCSI...

--

                                  -Dzon
                             dzon na writeme.com