Netscape a java console crash

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Prosinec 21 08:50:48 CET 1998

Dne Sat, 19 Dec 1998 jste napsal(a):
>Hi,
>
>RH 5.2, bez forcedIM, Netscape 4.07 alebo 4.5 pre glibc,
>staticky linkovany Motif, glibc 2.0.7, kernel 2.1.130.
>Pokus o spustenie "Java Console" (Communicator/Java Console,
>resp. Communicator/Tools/Java Console) napise Starting Java
>a spadne. Rovnako spadnu aj Java stranky (aspon tie,
>co potrebujem :-().
>
>Robi to aj vam, alebo mam nieco zle?

Napis URL, kde Ti to pada. Po unset XLIB_blabla mi Netscape ani u zadneho RH5.x
jeste nespadl. Mozna chodim na jine stranky, ale Javou to nebude. Spustim si
stranku s Javou, otevru si Java Console a vse je, jak rikaji Brnaci, v ookeju.

S timto se chci zeptat na jinou vec. Mozna, ze mam blbe nastavene locales, ale
Netscape mi pri otevirani Java Console napsal unsuportet locale in Xlib, change
to C. Muze to byt tim unset XLIB_FORCED... ?

Telcontar

P.S.: Timto se moc omlouvam na adresu Netscape.com za vsechny spatne maily,
ktere jsem kdy na adresu nestability napsal. Explorer mi na W95 pada casteji.
Jedina chybka je ta ISO-8859-1 cestina ve formularich. Nebo vi nekdo, jak na
nej?