XFree86, monitor AOC Spectrum 7Vlr+,...

David Sauer davids na iol.cz
Pondělí Prosinec 21 09:50:22 CET 1998

    Milos> Zdravim
    Milos> zkousel jsem jak SVGA i S3V X-server, ale s -bpp 16 mi nabehla
    Milos> pouze tmava obrazovka a radeji jsem to co nejdrive shodil, aby
    Milos> se neodpalil monitor. Ale, kdyz jsem projizdel xf86config, tak
    Milos> tam stalo, ze SVGA podporuje max. 256 barev. Nebo se mylim?

Zalezi na karte. Pokud vim, pak 256 barev umi temer se vsemi(krome EGA
a podobnych dinosauru). Dnesni karty by ovsem mely umet i 16 az 32
bitu/pixel. Ja osobne provozuji Trio64V2 na 16bpp s 1MB videoram.
 Pokud to s -bpp 16 nahazuje tmavou obrazovku, zkusil bych zmenit
parametry casovani viz. /usr/X/lib/X11/doc/Monitors.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)