Hledam spolupracovniky - pocesteni RedHat 5.2

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Prosinec 21 10:58:29 CET 1998

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> Michal Fadljevic wrote:
> : Rad bych i kvuli sobe i pro jine mel pripraveny CO NEJJEDNODUSSI
> : A JEDNOZNACNY postup co a jak udelat po instalaci STANDARDNIHO
> : RH 5.2, aby fungovala ceska klavesnice/fonty. Nejprve napriklad
> : na konzoli. Pozdeji mozna i v X-ech. [ Pro zacatek bych byl redeji
> : skromnejsi {:) ]
> [...]
> : Ja nabizim, ze vyrobim RPM baliky, ktere budou potrebovat opravit.
>
>     Mozna by bylo dobre pracovat na vylepseni
> ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/redhat/redhat-5.2/i386-cs/
> [...]

   Myslim, ze je to rozumne. Nicmene pokud budou mit lide pocit, ze je
nemozne to updatovat jinymi baliky, nez ktere vzniknou v Brne, tak bude
stale problem s drobenim sil...

   V i386-cs je stara verze ceskych manualovych stranek - nova je na
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/localization/linux/czman/. (A to je balik, ktery
pochazi z Brna ;-)

   Na ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/linux/localization/ je patch, spec, SRPM
i RPM pro editor joe s podporou locales. Samozrejme se to snazim procpat
i na nejake misto blize zdroji, ale autor joeho neodpovida a RedHati take
ne...

   Na strance http://www.linux.cz/lokalizace.html je stale jako
novinka odkaz na RedHat 5.0 CZ HOWTO a chybi tam odkaz na
http://www.penguin.cz/czech-howto/.

                                                   S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229