XFree86, monitor AOC Spectrum 7Vlr+,...

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Prosinec 21 14:07:59 CET 1998

Milos Novotny <milosn na oasanet.cz> wrote:
> Bohuzel, muj monitor v tomto vyctu neni uveden. Vite nekdo:
>
> a) kde najit aktualni nastaveni novych monitoru

   V manualu k monitoru. Na WWW strankach vyrobce. Take lze pouzit
nastaveni pro monitor, ktery ma podobne schopnosti (velikost, rozliseni,
sirku pasma, apod.).

> b) jak snadno a rychle nastavit casovani pro neznamy monitor bez
> trvalych nasledku na zarizeni?

   Pokud si pocitate casovaci konstanty sam, tak se snazte dodrzovat
proporce, ktere jsou u podobnych monitoru. Spatne je napriklad prilis
prodlouzit nebo zkratit trvani synchronizacniho impulsu, samozrejme
zvysovat kmitocty atd.. Moderni monitory jsou pomerne odolne, nicmene
pokud se rozsype obraz, monitor zhasne nebo se zacne chovat nejak divne
(piskani, kour ;-), tak hned pomoci Ctrl-Alt-Backspace shodte X nebo
vypnete monitor.

                                                  S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229